Tweemaal Bingo voor The Handles

datum:
Monday, 14 November, 2016
Onderwerp:

DEINZE - Eind oktober keerden de skippers van RSC The Handles tevreden terug van de individuele B-kampioenschappen ropeskipping, die werden georganiseerd door BRSF Vlaanderen in GUSB Gent. Voor sommigen onder hen was het hun eerste wedstrijd en er waren bijgevolg wel wat zenuwen. Maar de ervaring van de anderen hielp om er een leuke wedstrijd van te maken. Zij kwamen terug naar Deinze met driemaal goud en tweemaal zilver.

Voor sommigen onder hen was het ‘bingo’. Brenda Van Hoye won goud in het freestyle event. Julie Zenner won zilver bij de snelheidsproef. Ella Van Hoey ging met goud naar huis op de uithoudingsproef, net voor Lies Broeckaert, die zilver om de hals kreeg en Emma Vandevoorde die net buiten het podium viel. Marie De Willemacker scoorde over alle drie de events het best van alle skippers en kreeg meer dan verdiend de gouden medaille overall.

Het weekend daarna was het nogmaals ‘bingo’ voor The Handles. Toen organiseerde het bestuur de 7de spaghettiavond waar 200 Handlesfans genoten van zelf gemaakte spaghettisaus, een van de vele talenten van het bestuur. De spanning liep na het eten gezellig op bij de Bingo-rondes. Je kan er minder op trainen dan op het springen zelf, maar sommigen vielen toch meermaals in de (troost)prijzen. En als je na het lekkere eten naar huis kan met een tablet of koffiemachine dan was dat zeker Bingo.

Volgend weekend trekken drie teams van The Handles naar Praag voor de internationale show contest. Hopelijk wordt het daar ook bingo.

Link naar het artikel

Krant: